5 koraka za uspeh marketinga sadržajem – Moderan Marketing

Marketing sadržajem je veoma težak.

Glavni problem je da on izgleda lako. Ali zapravo to je veoma kompleksna aktivnost. Da je laka, svako bi se bavio time. Sastoji se od mnogo detalja i zbog toga zahteva precizno planiranje, obuhvat svih aktivnosti i perfektnu egzekuciju.

5 faza u tom procesu su:

1. Istraživanje i generisanje ideja

Generisanje ideja je misteriozan proces. Nikad se ne zna kada i odakle će ideja doći.

Ali to je proces kome se smisleno treba posvetiti i fokusirati svoju pažnju.

Postoji rečenica – Ideja nije ništa više ni manje od nove kombinacije starih elemenata.

Tako da sve postoji, samo treba prezentovati na novi način.

2. Pronađite Vaše konkurente u sadržaju

Pri istraživanju bitno je da identifikujte Vaša konkurente.

Nakon prepoznavanja i identifikacije Vaše konkurencije, sledeći korak je da utvrdite Vaše konkurentske prednosti. Ali i mane.

Da utvrdite u čemu se razlikujete od konkurencije. Koje oblasti treba da poboljšate, a koje pojačate.

Ovo će zacementirati Vašu poziciju na tržištu.

3. Analiza tema

Analizirajte teme kojima se Vaša konkurencija bavi.

Putem analize ćete utvrditi u kojim aspektima ste konkurencija. Kako stojite u tim domenima.

Ovo je veoma bitno jer ćete shvatiti kako dominirate i na koji način da ih ili preteknete ili ostavite daleko iza sebe u tržišnoj trci.

4. Kreiranje sadržaja

Nakon istraživanja i analize, sledeći korak je produkcija sadržaja.

Odaberite koji sadržaj želite da kreirate : tekst, video, audio itd

Kreirajte onaj sadržaj koji odgovara najviše Vama, pa onda i Vašoj publici.

5. Pomocija

Sve što se kreira treba promovisati jer auditorijum mora da sazna za to.

Postoje tzv. besplatni oblici promocije poput SEO, viralni marketing…(mada to tek nije besplatno jer zahteva znanje za sprovođenje, a znanje se plaća).

A postoje i plaćeno oglašavanje kao Google Adwords i Facebook Ads. I za ovo treba stručno znanje za perfektnu egzekuciju.

Kao što je već rečeno ovo je kompleksna aktivnost koja zahteva sofisticirani nivo znanja.

Postavi komentar