Koraci za početak Programatik promocije – Moderan Marketing

Istraživanja pokazuju da će za godinu dana 82% reklamnog prostora u digitalnim medijima biti kupljeno putem programatik.

Stoga treba znati kako početi sa programatik promocijom.

Programatik promocija drastično menja digitalno okruženje i to neviđenom brzinom.

Ovo je dobra vest za vlasnike malih biznisa jer ako se pravilno primeni daje jednake šanse svima u digitalnom marketingu. Prošli su dani kad je malim biznisima ostalo samo ono što veliki oglašivači nisu kupili. Tržišna situacija je sada iznivelisana i daje svima iste šanse.

Pre, tzv. SMB kompanije bi targetirale auditorijum sa veoma ograničenim izborom digitalnih kanala. Prikupljanje email adresa ljudi i slanje promotivnih poruka je aktuelno i danas a plaćeno oglašavanje takođe jer targetira ljude koji traže tačno određeni pojam i ključnu reč. Ali oni koji se želeli da postave svoje banere određenih veličina, morali su da stupe u pregovore sa medijima i oglašivačkim mrežama a taj proces je zahtevao razmenu emailova, sastanke, telefonske pozive…

To dovodi do toga da će se ubuduće oglašivači morati navići i prihvatiti programatik oglašavanja ili će ostati deo prošlosti.

Pre je promovisanje bilo linearno. Oglašivači su utvrdili koga žele da targetiraju, napravili medija plan, odredili budžet i kampanja je krenula.

Sada je tehnologija umešala prste i prodaja reklamnog prostora se odvija putem aukcija kojima upravlja softver i mali oglašivači se mogu nadmetati sa velikim.

Programatik oglašavanja je donelo da su cene reklamnog prostora fluidne i svi imaju mogućnost da se uključe u trku i da precizno targetiraju na osnovu demografije, starosne dobi, kupovnih ponašanja itd

Paleta kriterijuma se konstantno širi.

Mada se čini da u spletu postojećih kanala, programatik će dodatno uneti zabunu, to nije slučaj jer se njime olakšava proces koji postaje transparentniji.

PRATI, TESTIRAJ, PRILAGODI su novi principi i metod rada koje je donelo programatik oglašavanja.

Čovek nije u potpunosti isključen iz promotivnog procesa već ima ulogu da prati i optimizuje promotivne aktivnosti.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s