Vaš cilj je da napišete Sadržaj koji isporučuje.
Sadržaj koji isporučuje je sadržaj koji poziva prospekte na akciju.
Lako reći a teško sprovesti.
Saveti koji Vam olakšavaju pisanje takvog sadržaja:
1. Slušajte svoju publiku
U današnje vreme, publika konstantno poručuje šta žele, šta ih brine, šta ih oduševljava, koji su im strahovi itd Saslušajte ih i kreirajte sadržaj sa svim tim u skladu.
2. Gradite odnose
Dobar marketing je onaj koji gradi dugotrajne, duboke odnose sa potrošačima. Nastojte da izgradite dugotrajne odnose. Umesto fokusiranja na kratkotrajni profit, nastojte da izgradite odnose koji će ponovo i ponovo donositi profit.
3. Upravljajte očekivanjima
Kad saznate šta Vaši potrošači žele, kreirajte sadržaj koji je u skladu sa njihovim očekivanjima od Vas.
Budite svoji ali pouzdani.
4. Isporučite željeni sadržaj
U današnje vreme nije problem isporučiti sadržaj, već je pitanje – Kako?
Odaberite platformu na kojoj su Vaši potrošači i koristite taj kanal komunikacije.
Cilj kreiranja sadržaja je da stvorite sadržaj koji će proizvesti akciju.