4 načina kako da napišete sadržaj koji tera na akciju – Moderan Marketing

Vaš cilj je da napišete Sadržaj koji isporučuje.

Sadržaj koji isporučuje je sadržaj koji poziva prospekte na akciju.

Lako reći a teško sprovesti.

Saveti koji Vam olakšavaju pisanje takvog sadržaja:

1. Slušajte svoju publiku

U današnje vreme, publika konstantno poručuje šta žele, šta ih brine, šta ih oduševljava, koji su im strahovi itd Saslušajte ih i kreirajte sadržaj sa svim tim u skladu.

2. Gradite odnose

Dobar marketing je onaj koji gradi dugotrajne, duboke odnose sa potrošačima. Nastojte da izgradite dugotrajne odnose. Umesto fokusiranja na kratkotrajni profit, nastojte da izgradite odnose koji će ponovo i ponovo donositi profit.

3. Upravljajte očekivanjima

Kad saznate šta Vaši potrošači žele, kreirajte sadržaj koji je u skladu sa njihovim očekivanjima od Vas.

Budite svoji ali pouzdani.

4. Isporučite željeni sadržaj

U današnje vreme nije problem isporučiti sadržaj, već je pitanje – Kako?

Odaberite platformu na kojoj su Vaši potrošači i koristite taj kanal komunikacije.

Cilj kreiranja sadržaja je da stvorite sadržaj koji će proizvesti akciju.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s