3 važna B2B pitanja – Moderan Marketing

Pri analizi svoje poslovne situacije, svaka firma treba sebi da postavi 3 pitanja:

1. Zašto naša prodaja gubi poslove koje bi trebalo da dobije?

2. Koje ključne razlike imamo a koje nas razlikuju od konkurencije?

3. Zbog kojih motiva donosioci odluke drugačije odlučuju?

Odgovori na ova pitanja daju jasnu sliku o Vašoj situaciji i šta treba preduzeti da bi došli do unapređenja poslovanja.

Analiza pitanja:

1. Zašto gubimo?

Kad se dublje analizira situacija, uvek se dolazi do zaključka da se firma loše pozicionira i ne dolaze do izražaja konkurentske prednosti.

Izlaz je u repozicioniranju i nalaženju načina da se firma diferencira od svoje konkurencije i istakne svoje prednosti.

2. Koje su naše prednosti?

Nijedna firma ne bi opstala na tržištu da nema nešto što je razlikuju od konkurencije.

Bitno je da se shvati šta potrošači percipiraju kao našu razliku i prednost.

3. Motivi donošenja drugačijih od željene odluke

Motivacioni aspekt je veoma kompleksno polje delatnosti za analizu.

Dominanto su to ekonomski faktori poput cene, uslova plaćanja itd a i kvaliteta proizvoda.

Mada, ne treba zanemariti da se biznisom bave ljudi i da pojedinačne preferencije mogu biti odlučujuće.

Odgovori na ova 3 pitanja su logičku proces koji pružaju detaljan uvid u trenutnu situaciju.

I daju signale kako da dođe do unapređenja poslovanja.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s