5 načina na koji AI marketing poboljšava rezultate kampanje i ROI – Moderan Marketing

Veštačka inteligencija (AI) igra i nastaviće da igra sve značajniju ulogu u tome kako se brendovi promovišu potrošačima.

2017. godina je donela da AI postane dominanta sila u svetu marketinga.

Njenim korišćenjem se drastično poboljšavaju rezultati promotivnih kampanja, stiče bolja analitika i omogućava što precizniji i personalizovaniji pristup potrošačima.

Da bi se najbolje razumeo AI marketing, potrebno je u potpunosti razumeti dva koncepta:

1. Big Data

i

2. Machine Learning

Big Data označava prikupljanje što više podataka iz što više izvora i njihovo segmentiranje sa što manje napora.

Ovo se najbolje može predstaviti kao slanje najbolje poruke, najboljim komunikacionim kanalima, u pravo vreme, najboljim potrošačima.

Machine Learning omogućava marketarima da identifikuje trendove i prepoznaju pravilnosti u njihovom odvijanju i ponašanju potrošača.

U ukrštanju ova dva faktora AI ulazi u igru.

Glavna prednost AI platformi je da mogu da interpretiraju podatke i komuniciraju poput ljudi. Na osnovu velikog broja podataka identifikuju ključne teme.

Sa poznavanjem ovih teme, marketari će postati pametniji i značajno će uticati na rezultate kampanja.

Ovo je 5 načina na koji AI poboljšava marketing procese i značajno uvećeva ROI:

1. Pametnije pretraživanje

Potrošači sa razvojem tehnologije ne traže samo brže već i pametnije a AI identifikuje obrasce na koji način se pretraživanje vrši. I omogućava marketarima da u skladu sa time vrše optimizovanje sadržaja.

Dodatno značajno polje promena je pretraživanje glasom. Uz Siri i Cortana, značaj pretraživanja glasom raste i to iz korene menja SEO strategije.

2. Pametnije promovisanje

Masa podataka i uvid koji se izvlači iz te mase, marketarima omogućava da optimizuju svaki korak u procesu promovisanja.

Što dovodi do toga da je čitav proces optimizovan po meri potrošača.

3. Isporučuje pametnije sadržaj

Kad se marketari nađu pred procesom egzekucije čitavog procesa, sada su u stanju da identifikuju prave potrošače i da u skladu sa tim isporuče najbolji sadržaj, najboljim kanalima u najbolje vreme.

4. Pametnije korisnička podrška

Sa bezgraničnom količinom podataka, korisnička podrška je automatizovana i botovi zamenjuju ljude i prestaje potreba za ljudima koji rešavaju iznova i iznova iste probleme.

5. Pametnije učenje

Sa konstantnom primenom AI rešenja, ona neprekidno uče i usavršavaju se i to dovodi do sve boljih ishoda.

Marketing kompanije konstantno unapređuju AI rešenja i ona dovode do toga da se stiče jedan od najvažnijih resursa – VREME!

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s