Kako AI može poboljšati korisničko iskustvo – Moderan Marketing

Deluje nezamislivo da mašine mogu pružiti bolje korisničko iskustvo ljudima nego što može čovek čoveku. Ovo je pogotovo izraženo kad je jedna od najčešćih zamerki nedostatak ljudske interakcije i brige. Ali ima mnogo drugih faktora koji utiču na korisničko iskustvo poput vremena na odgovor.

Lako je pretpostaviti da će mašine preuzeti sve poslove od ljudi ali one neće biti korišćene na taj način i on nije najefikasniji metod njihovog korišćenja. Bolje je na to gledati da su botovi i drugi oblici AI rešenja, partneri u ukupnom korisničkom iskustvu koji preuzimaju određene poslove od ljudi a kako bi ljudi najbolje obavljali kreativne zadatke i tamo gde su najpotrebniji.

Brzi odgovori

Ne žele svi da stupe u kontakt sa drugim ljudima pri rešavanju svojih problema, već žele da se njihov problem reši brzo i lako bez preteranog kontakta sa ljudima. Ovo je posebno slučaj kad posete sajt i žele da nađu pisane odgovore na svoja pitanja bez potrebe da zovu nekoga.

Bazična veštačka inteligencija (AI) daje odgovore na jednostavna pitanja ali napredna AI rešenja i machine learning konstantno napreduju i uzimaju u obzir jezičke procese i modele donošenja odluka kako bi dala najbolja rešenja koja sublimiraju ljudsko razmišljanje i komunikaciju.

Ovo je dovelo do toga da je AI dodatak raznim društvenim i digitalnim platformama koja rešava jednostavne probleme sa naglaskom na brzinu odgovora.

Personalizovana interakcija i prepoznavanje obrazaca

Sa svakom interakcijom sistem uči i poboljava svoje odgovore u budućnosti. A pri tome prikuplja podatke koje će iskoristiti u budućnosti pri rešavanju istih ili sličnih problema.

Ovaj proces prikuplja sve moguće podatke o potrošačima i prepoznaje obrasce ponašanja potrošača. I pre kontakta sa potrošačima putem npr. e-mail ili SMS zna najbolje rešenje koje u mnogome poboljšava korisničko iskustvo. I daje ‚duboki‘ uvid šta potrošači žele i na koje načine se u kojim situacijama ponašaju.

Ovo oslobađa prostor za konstantno poboljšanje ljudskog kontakta i unapređenje korisničkog iskustva.

Ubrzano uključivanje AI u korisničko iskustvo

Što više podataka skupe, to više AI – podržani uređaji mogu da daju bolja rešenja i neprestano se usavršavaju. Takođe, sa što češćim stupanjem u interakcije sa potrošačima, AI sistemi znaju da prepoznaju emocije i daje odgovore i rešenja na istom nivou, a najčešće i kvalitetnije, od ljudi.

Na kraju krajeva, rešenja su spremna i pre interakcije sa potrošačima i sva odeljenja kompanija pridonose tome sa podacima koje daju AI sistemima.

Kompanije koje još ne koriste AI sisteme, ukoliko žele da opstanu na tržištu, moraju da uključe AI u sve aspekte i detalje poslovnog procesa.

Stručnjaci za potrošačko iskustvo, kažu – Najbolje potrošačko iskustvo je ono iskustvo koje prevaziđe očekivanja.

To kompanije moraju uvek imati na pameti i konstantno težiti da unaprede korisničko iskustvo koje ostane nakon interakcije sa njima.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s