Sledeća velika stvar u promociji brenda – Moderan Marketing

Veštačka inteligencija je do određenog nivoa već sastavni deo naših života i njeno prisustvo će sa vremenom samo rasti.

AI je deo kompjuterske nauke koja radi na tome da kompjuteri simuliraju ljudsku inteligenciju.

Ma kako to tehnički i štreberski zvučalo, veštačka inteligencija je mnogo prizemnija i dostupnija nego što se misli.

Od medicinskih dijagnoza do samovozećih vozila, AI je značjno izmenio način na koji potrošači koriste proizvode. Zato se marketari klade i sve više oslanjaju na AI.

Nekoliko načina na koji će AI biti iskorišćena u marketingu kako bi optimizovala korisničko iskustvo:

Analitika: AI je nezamenjiva u osnovnoj grani marketinga kako bi što bolje uočila trendova na osnovu podataka o ponašanju potrošača. Podaci, nakon prikupljanja, mogu predvideti ponašanje potrošača i buduće ishode.

Prepoznavanje glasa: Na osnovu prepoznavanje glasa, marketari, rapidno mogu koristiti chatbotove kako bi ponudili što personalizovanije ponude svojoj klijenteli.

Npr. na osnovu raspoloženje potrošača, program za prepoznavanje glasa može da zna koji nivo empatije da iskaže prema potrošaču i na najbolji način mu se obrati i ponudi najbolji način rešenja problema.

Predvidi ponašanje potrošača: AI programi mogu da predvide za koje proizvode i koje vrstu je potrošač zainteresovan na osnovu vremena provedenog u razmatranju razno raznih proizvoda.

Sa istraživanjim koja će podržati marketing strategiju, moguće je ponuditi precizna rešenja koja u potpunosti odgovaraju preferencijama potrošača.

Tako npr. Netflix u skladu sa vrstom gledanog sadržaja, koliko puta je šta gledano, koliko puta zaustavljeno, premotavano itd zna koju vrstu sadržaja da ponudi kojim gledaocima.

Digitalni asistenti: Od Apple Siri preko Microsoft Cortana do Google Echo uređaja, kompanije povezuju svoje proizvode sa AI kako bi ponudili što preciznija i najbolja rešenja potrošačkih potreba. Sa podrškom korisničkog interfejsa i mogućnostima multitaskinga, kompanije su na korak od Vaše kupovine!

Automatizacija: Automatizacija ostaje sastavni deo tehničkog napretka i pridonosi značajnom smanjenju troškova i vremena odabira i isporuke proizvoda.

Programi bazirani na AI značajno doprinose operativnoj efikasnosti.

Kod nekih marketing menadžera postoji strah od AI ali tu treba uzeti u obzir koji napredak je nastao sa internetom i društvenim mrežama. I biti svestan nove realnosti – mašine nude softvere i rešenje je tu i pre nego što se bilo šta izričito kaže da se uradi!

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s