Top 5 strategija za integraciju SEO/SEM u Vaš marketing plan – Moderan Marketing

Optimizacija za pretraživače (SEO) i searh engine marketing (SEM) je bilo je nešto o čemu su svi neprestano pričali, a i sada pričaju. I svi pokušavaju da nađu svoje mesto pod ‚Google suncem‘.

Vremenom su se mnoge stvari promenile a neke su ostale konstantne.

Pa se tako može reći da je SEO/SEM integralni deo Vaše digitalne strategije i digitalnog biznis plana.

Istina je da su korisnici postali svesniji i učeniji i više ne žele da stupaju u interakciju sa sadržajima koji primenjuju zastarele metode. Već žele da primaju pouzdane informacije iz pouzdanih izvora.

Tu se kao izazov i pitanje javlja – kako integrisati SEO/SEM u marketing plan? Tj. kako iskoristiti algoritme da učine vidljivijim sadržaj koji privlači što više klikova i najvažnije, generiše prodaju.

To sve nije uopšte lako ali fokusirani SEO/SEM značajno unapređuje Vaše marketing prisustvo.

1. Znajte targetiranu publiku

Ako ne znate koga taretirate, nikoga ne targetirate.

Osim nekih informacija tipa demografskih, treba da saznate što je moguće više o targetiranoj publici i imate sklopljenu celovitu sliku o tome koga to Vi targetirate.

Da li ćete do informacija doći upitnikom na Vašem sajtu ili putem fokus grupa, nebitno je.

Bitno je da integrišete SEO/SEM kroz poznavanje publike.

2. Sadržaj, Sadržaj, Sadržaj

Nakon što ste utvrdili koga želite da targetirate, na red dolazi kreiranje sadržaja.

Razmislite šta to sve zanima Vašu publiku i šta ih interesuje, koje probleme imaju.

Na osnovu toga krenite sa kreiranjem sadržaja koji daje odgovora na ta pitanja, daje pojašnjenja, objašnjenja, otklanja dvoumice i sumnje.

Prava informacija je jedina bitna informacija.

3. SEO i Sadržaj =/= Promocija

Kreiranje sadržaja i SEO nije promocija. To je samo stepenica u tom procesu gde se kreira proizvod/usluga koja se zatim promoviše, nakon toga prodaje i tek tada dolazi do profita.

Kreiranje sadržaja nije promocija već je to uspostavljanje čvrstih veza sa publikom i potrošačima.

Time gradite autoritet i podižete ugleda Vaše kompanije.

Što čvršću vezu uspostavite, potrošači će Vam više verovati i vraćati Vam se.

4. Podučavajte publiku/potrošače putem SEM

SEM nije KRAJ, SEM je samo vrh ledene sante!

Svoje potrošače morate pažljivo da vodite kroz ceo potrošački put. Ali naglasak je na PAŽLJIVO jer potrošač može lako da se izgubi i odluta.

Slikovito, bi se to moglo opisati i kao prelazak minskog polja.

5. Vaš SEO i SEM treba da budu tandem

Kad se radi zajedno, lako se zaborave linije podele i šta je čiji posao i odgovornost. Stoga, morate veoma pažljivo da pratite ceo proces i pri nekom ‚iskakanju‘ iz misije, postavite stvari na svoje mesto.

Svaka od aktivnosti ima svoje prednosti i nedostatke, a na Vama je da sve to sparite i da sve to vodi postizanju cilja.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s