– Google će prestati sa favorizovanjem svojih ponuda u aukcijama za reklamni prostor. Proces će od sada biti unificiran.
– Google Android je pretekao Windows i postala prva platforma sa kojom se konektuju na internet.
– Google je lansirao novi program sertifikacije za developere mobilnih sajtova.
– Google koristi machine learning kako bi identifikovao čist i objektivan sadržaj nakon što je 250 oglašivača ‚zamrzlo‘ oglašavanje na YT i Google Display Network.
– Google će koristiti R u Google BigQuery pri analizi podataka.
– Google i YT su jedni od omiljenih brendova kod tinejdžera.
– YT će blokirati reklame na kanalima sa manje od 10 000 pregleda.
– FB testira alternativni News Feed koji će prikazivati više videa i članaka i bez prijatelja.
– FB pokreće program od 14 miliona dolara za borbu protiv lažnih vesti.
– WhatsApp će lansirati P2P plaćanje u Indiji za 6 meseci.
– FB je lansirao virtuelnog asistent M Assistant u SAD.
– FB pokušava da poduči korisnika kako da prepoznaju lažne vesti.
Apple
– Apple razvija svoje grafičke čipove za buduće iPhone.
– Apple je prekinuo saradnju sa Imagination Technologies, firmom za dizajn čipova.
– Kristofer Stringer, jedan od najvažnijih Apple dizajnera, napušta kompaniju.
– Apple je uveo dugme za reset na MacBook.
– Apple će kasnije tokom ove godine lansirati mnogo moćniji iMac.
– Apple će streamovati 10 utakmica NFLove sezone, zamenivši Twitter.
– Apple je lansirao Clips aplikaciju, to je mešavina između Snapchat i iMessage.
Amazon
– Lansiran je Amazon Cash, koji omogućava kupovinu na Amazon sajtu bez korišćenja kartice.
– Amazon će refundirati milionske kupovine putem aplikacija koja su izvršila deca.
– Amazon dronovi za isporuku su dobili formu simuliranih pasa.
– Džef Bezos godišnje proda akcije u vrednosti 1 milijarda dolara kako bi finansirao svoju drugu kompaniju Blue Origin.
– Amazon reklamni deo biznisa će dostići 5 milijardi dolara u 2018. godini.
Snapchat
– Snapchat je stavio pretragu u Stories. Neće još biti monetizovana ova opcija, ali očekuje konkurencija sa Google.
– Korisnička baza Snapchat postaje starija, što je dobra vest za investitore.
– Snapchat je izbacio 2 nova reklamna alate. To je udar na FB mobilno oglašavanje.
Ostale vesti:
– Grab, najveći Uber rival u JI Aziji, je kupio indonezijski start-up Kudo kako bi razvio svoju online mobilnu platformu za plaćanje.
– Apple, Amazon i Google su u multimilijardeskom nadmetanju za Toshiba NAND fleš memorijsko odeljenje.
– Samsung Galaxy S8 opcija za prepoznavanje lica može biti prevarena sa fotografijom lica.
– Reddit je lansirao Place, mesto na kom će milioni ljudi raditi zajedno i iskazati kreativnost.
– Omicom razvija rešenje putem kog će reklame biti pored normalnog sadržaja na YT.
– Verizon na leto misli da lansira svoju online TV uslugu.
– Po berzanskoj vrednosti, Tesla kao kompanija vredi više od Ford-a.
– Microsoft će zatvoriti CodePlex, sajt za open source projekte.
– Shopify je pokrenuo Burst za smeštaj fotografija.
– Intel Security je opet McAfee.
– Nakon Verizon kupovine, AOL i Yahoo se spajaju i menjaju ime u Oath. A Verizon je lansirao nacionalnu IoT mrežu u SAD.
– Twitter je za podršku poslovnim korisnicima lansirao lokacijsku podršku putem DM.
– Daimler i Bosch su saopštili da će za 5 godina lansirati potpuno autonomna vozila.
– Amino, aplikacija za spajanje pacijenata sa odgovarajućim doktorima je prikupila 25 miliona dolara investicija.
– Mercedes je oformio alijansu da bi razvio robot taxi.
– Infiniti je u Torontu pokrenuo start-up labaratoriju kako bi se fokusirali na IoT i pametne gradove.
– Yelp je kupio Wi-Fi marketing kompaniju Turnstyle Analytics za 20 miliona dolara.
– Microsoft je lansirao Sprinkles, ‚blesavu‘ aplikaciju, podržavu sa machine learning.
– Start-up Clearmob, koristi AI da bi kompanije optimizovale svoje marketing kampanje.
– Universal Music Group je potpisao višegodšnji ugovor sa Spotify oko autorskih prava. Ovo je jedan od korak u izlasku Spotify na berzu.
– AT&T je stavio besplatnu pretplatu za HBO u svoj neograničeni paket podataka.
– Microsoft je lansirao Who‘s In, aplikaciju za društvene događaje za iMessage.
– Apple i Amazon zapošljavaju mnogo novih radnika sa MBA diplomama.
– Monzo, londonska bankarska aplikacija, je dobila potpunu dozvolu za rad.
– Deliveroo je lansirao brze kuhinje kako bi omogućio restoranima da pružaju usluge dostave hrane širom sveta.
– Udacitiy osniva novu kompaniju Voyage, koja treba da se bavi taxi prevozom samovozećim vozilima.
– Twitter je lansirao Twitter Lite, mobilnu aplikaciju za rastuća ržišta.
– Nemačka vlada je donela odluku da će kažnjavati sa do 50 evra, društvene mreže koje brzo ne uklone postove sa mržnjom.
– Twitter je razvio platformu za razvoj svoje zajednice developera.
– Stripe, kompanija od 9 milijardi dolara, je automatizovao komplikovani proces osnivanja kompanija putem svog projekta Atlas za američko tržište.
– Comcast je lansirao uslugu Xfinity Mobile.
– Lyft je prikupio dodatnih 500 miliona dolara za borbu protiv Uber. A procena je da kompanija sada vredi 6.9 milijardi dolara.
– Twitter suosnivač i član UO, Evan Viliams, planira da proda 30% svojih akcija.
– Predviđanja su da će profit Samsunga skočiti za 50% u ovoj godini.
– Salesforce neboder od milijardu dolara će biti najvrednija zgrada u San Francisku.