Pisanje sadržaja za Vaš sajt zna da bude monotono i frustrirajuće.
Treba iznaći teme za pisanje, adekvatno ih predstaviti i uključiti mnogo detalja da bi Vaš sadržaj postao vidljiv.
Sledeće teme treba uzeti u obzir:
1. Broj reči
Dužina sadržaja je dosta kontraverzna tema. Dok pisanje za mobile zahteva malo reči i kratke opise, dotle pisanje za affiliate marketing zahteva dugačke tekstove.
Izaberite koja forma Vama odgovara, testirajte i obuhvatite sve aspekte teme koju obrađujete.
2. Ključne reči u opisu
Tehnički detalji moraju biti obuhvaćeni pri kreiranju sadržaja. Uključivanje ključnih reči u opis i sadržaj je najbitnije za ranking.
Koncentrišite se na optimalno formulisan opis u skladu sa relevantnim sadržajem.
3. Ključna reč u tekstu
Pretraživači će nalaziti i vrednovati ključne reči. Zato ih strateški stavite u sadržaj – na početku teksta, pa par puta u tekst, a i varijacije ključne reči.
Mada su ključne reči i njihov raspored važni, koncentrišite se na sadržaj i da bude relevantan.
4. Dokazi i relevantni izrazi
Jedan od kojih faktora Google traži je dokaz da je tekst govori o onome šta je u opisu i da se koriste relevantni izrazi.
Kreirajte listu tema i podtema o kojima želite da pišete i uključite ih u tekst. Nemojte ih samo ubaciti u sadržaj, već struktuirajte sadržaj u skladu sa njima.
Bolje rangiranje nije viša matematika, ali ne postoji formula kako da se Vaš sadržaj bolje rangira.
Znajte Vašu publiku i kreirajte sadržaj koji oni hoće i za kojim tragaju.