U postu Account-Based Marketing (ABM) za B2C marketare stiže! sam opisao šta je to ABM.
ABM je postao dominantan marketing metod za kompleksnu prodaju kao što je softver za marketing automatizaciju postao najefektivniji i sve jevtiniji nego ikada.
Kompanije kojima je proces prodaje i malo kompleksan, će se ukrcati na taj voz ili će ostati iza, u prošlosti.
Postavlja se pitanje kako se baviti ABM? Kojim putem ići?
ABM put
Počnite Vaš ABM put jednostavno sa retargeting advertajzingom. Iskombinujte svoje prisustvo na svim društvenim mrežama sa dostupnom analtikom i dosegnite relevantnu publiku sa plaćenim oglašavanjem. Prikažite im Vaše reklame ako nisu započeli konverziju. Podsetite ih na prednosti koje nudite.
Nakon što ste završili sa retargetingom, instalirajte sistem za marketing automatizaciju. On će Vam pomoći da duboko razumete Vašu publiku.
Sa retargetingom i sistemom za automatizaciju, dobićete podatke ko su Vaši najvažniji prospekti.
Saznaćete sa kojim kompanijama možete da sarađujete, ko su ljudi u tim kompanijama, ko su donosioci odluka.
Nakon što dobijete tu listu, upload u svoj CRM sistem, pokrenite retargeting i marketing automatizaciju.
Rezultati će veoma brzo doći i biti vidljivi.
Svi oblici poslovanja imaju značajne koristi od primene ABM metode. Samo i nagoveštaji i samo neki koraci ABM daće rezultate.
Na sceni je dosta novih marketing trendova i treba da budete upoznati sa njima ako želite rezultate u moderno vreme.