5 ubitačnih kopirajting saveta – Moderan Marketing

Kopirajting je marketing tehnika koja se NIKAD neće promeniti. Zašto onda ljudi je nikako ne primenjuju pravilno?

Ima na stotine marketing tehnika. Jednom je jedna aktuelna, In, drugi put druga i tako u krug.

Samo kopirajting opstaje i uvek donosi rezultate.

Potrebno je naglasiti da kopirajting ima svoja pravila i da je nužno pridržavati ih se ukoliko želite tekst koji prodaje.

Pri pitanju – Šta je dobar kopirajting? Ako to pitanje postavite nekoj grupi ljudi oni će Vam davati odgovore tip: onaj koji lepo kazuje. A zapravo treba da kažu – onaj koji poručuje nešto.

Ako ne govorite ljudima šta treba da čuju na svim Vašim promotivnim materijalima, sajtu, bilbordima itd ‚debelo‘ grešite i mašite cilj.

Zato je potrebno naučiti i pridržavati se sledećih pravila:

1. Ljudi ne odbacuje Vas, već Vaš pristup.

Možda Vam mnogi saveti iz knjiga samopomoći, gurua modernog života itd deluju glupo ali to su sadržajni tekstovi koji postižu željeni cilj.

Ako Vaš tekst ne postiže željeni rezultat, zapitajte se – šta tu ne valja?

Analizom ćete najverovatnije utvrditi da Vaš pristup ne odgovara i da Vas zbog toga odbacuju.

Ili nastupate suviše tehnički sa žargonom, ili indolentno kao da je publika detinjasta, ili sa visine itd. Zapitajte se da li komuniciram na pravi način i sa pravim tonom?

2. Usavršite svoj nastup sa odgovorima na 2 najvažnija pitanja prospekata.

Sve što treba da uradite je da date odgovor na 2 pitanja koji interesuju prospekta.

Ako to uradite za 8 sekundi nakon što ugledaju Vaš sajt, daće te im sve što im treba.

Mogu li da verujem ovoj osobi? Da bi ste stekli poverenje, pokažite im Svedočenja (Testemonials) i steknite odmah njihovo poverenje.

Da li da poštujem ovu osobu? Prvi utisak je sve i najvažniji. Mnoga istraživanja govore da ljudi odmah odluče da li nekome da veruju ili ne. Pobrinite se da uvek ali uvek odišete profesionalnošću.

Faktor dopadljivosti je veoma važan.

3. Pokažite prospektu šta zapravo treba da urade kroz priču koju ćete ispričati.

Nakon što ste stekli poverenje i dopadljivost, zatražite precizno šta očekujete da prospekt uradi i naznačite šta Vi dajete i pružate zazvrat.

Utvrdite bolna mesta i koristi koje donosite. I uputite ih na pravi potrošački put.

Sve to uklopite u formu priče koju ćete ispričati prospektu jer tako se najbolje prihvata i shvata Vaša poruka.

4. Pokažite ima kako možete da im pomognete i dajte besplatan savet.

Ako ste prošli kroz prethodna 3 koraka, pokažite im kako im pomažete da reše svoj problem. A najbolji način za to je da im date besplatan savet i time dodatno pojačate i ojačate svoj kredibilitet.

5. Nek prospekt zna zašto treba sada odmah da deluje.

Svoj CTA dajte u formi kratke rečenice koja će istaći potrebu da se akcija izvrši u najkraćem vremenskom roku.

Koristite izraze – do isteka zaliha, do kraja dana itd Sve što podstiče hitnost.

Primenom ovih pravila, značajno ćete poboljšati efikasnost Vašeg kopirajtinga.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s