B2M (BUSINESS – TO – ME) – Moderan Marketing

U osnovi, teorija i praksa marketinga su poznavale dva koncepta: B2B i B2C.

Sa razvojem društvenih mreža i mogućnosti targetiranja pojedinaca sve prerasta u koncept B2M (business – to – me).

B2M konceptom se targetira pojedinac, donosilac odluke. Nema generalizacije, podela na individualne potrošače i firme itd

Pojedinac je najvažniji!

Jer ON(A) donosi odluku. ON(A) kupuje. ON(A) je merilo Vašeg uspeha.

M(e) u koncept B2M je i domaćica koja kupuje za domaćistvo, i hranilac porodice, i student, i direktor neke firme, i donosilac odluke unutar nekog odeljenja i/ili tima….

Pojedinac je dobio na značaju i izdiže se iznad poznatih podela i marketari nastoje da targetiraju one koji su ključni za njihovo poslovanje.

Proces nije nimalo lak i na putu do uspeha ima mnogo prepreka.

Ali je neophodno sagledati sve oblike ponašanja, sagledati sve faktore koji utiču na kupovinu i osmisliti i proces marketinga a i same prodaje kako bi se ostvario cilj.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišete koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavi se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišete koristeći svoj Facebook nalog. Odjavi se /  Promeni )

Povezivanje sa %s