U osnovi, teorija i praksa marketinga su poznavale dva koncepta: B2B i B2C.
Sa razvojem društvenih mreža i mogućnosti targetiranja pojedinaca sve prerasta u koncept B2M (business – to – me).
B2M konceptom se targetira pojedinac, donosilac odluke. Nema generalizacije, podela na individualne potrošače i firme itd
Pojedinac je najvažniji!
Jer ON(A) donosi odluku. ON(A) kupuje. ON(A) je merilo Vašeg uspeha.
M(e) u koncept B2M je i domaćica koja kupuje za domaćistvo, i hranilac porodice, i student, i direktor neke firme, i donosilac odluke unutar nekog odeljenja i/ili tima….
Pojedinac je dobio na značaju i izdiže se iznad poznatih podela i marketari nastoje da targetiraju one koji su ključni za njihovo poslovanje.
Proces nije nimalo lak i na putu do uspeha ima mnogo prepreka.
Ali je neophodno sagledati sve oblike ponašanja, sagledati sve faktore koji utiču na kupovinu i osmisliti i proces marketinga a i same prodaje kako bi se ostvario cilj.