6 vebsajt kopirajting trikova da Vaš sadržaj ‘iskoči’ – Moderan Marketing

Da li je Vaš sajt izgubio svoj sjaj? Da li ne peva pesmu koju želite da peva?

Verovatno se Vaš sadržaj ne povezuje sa Vašom publikom. Malo doterivanje sajta može da Vas opet poveže sa publikom.

Evo 6 trikova kako da unapredite svoje prisustvo:

1.Radi se o njima a ne Vama – Ako je Vaš sajt 100 procentno o tome kako ste dobri, perfektni itd Možda grešite. Naravno, treba da budete samouvereni, ali isto tako treba da se obratite potrošačkim potrebama. Vaš sajt treba da zadovoljava potreba Vaših potrošača.

Radi se o usluzi a ne priči.

2. Pogodite ton kojim se obraćate – Vaš sajt ne treba da zvuči kao neka akademska disertacija, ne treba da odiše romansijerskim žarom, ne treba da bude pregršt poemskih fraza. Treba jezik prilagoditi posetiocima. Nek zvuči kao da pričate uz kaficu.

Konverzacijski ton određuje stepen autentičnosti. Takođe, izbegavajte žargon i tzv. goblydykook reči. Pišite kao što pričate.

3. Updejtujte redovno Vaša sadržaj – Da li se Vaša ponuda promenila? Redovno držite Vaš sajt obogaćen novostima koje nudite. Inače, ćete poslati posetioce sajta u pogrešni smer.

Nek Vaš sajt prikazuje Vašu ponudu i prikazuje Vaš sajt u skladu sa trenutnom situacijom Vašeg biznisa.

4. Posvetite se naslovim – To je najmanji ali najvažniji deo sadržaja na Vašoj stranici, ali na osnovu njega posetioci odlučuju da li žele da dalje krenu sa potrošačkim putem na Vašem sajtu. Dajte obećanje u naslovu. Podstaknite čitaoca da klikne i nastavi dalje.

5. Upoznajte sa sa rečima koje ubeđuju – Vaš izbor reči čini prvi utisak ostavlja dojam. Zato pažljivo birajte reči sa kojima se obraćate posetiocima. One ostvaruju psihološku povezanost.

Koristite reči poput – Vi, Ti, Besplatno, Jer ili Odmah.

Iznađite odgovore na zašto i kako i iskoristite to.

6. Kažite im šta treba da urade – Ako ne navedete šta tražite od njih da urade već oni da nagađaju, izgubićete ih. Kažite im da kupe, ‘skinu’, komentarišu, lajkuju itd

Makar kako glupo zvučalo, istraživanja pokazuju da treba jasno u pozivu na akciju navesti šta se traži od njih. I onda oni neće biti zbunjeni već će izvršiti zahtevano.

Jedan CTA na stranici je dovoljan jer više dovodi u zabunu, zamagljuje i tera dalje od odluke i akcije.

Primenom ovih trikova, Vaš sajt će biti svež i donosiće željene rezultate.

Jedno mišljenje na „6 vebsajt kopirajting trikova da Vaš sadržaj ‘iskoči’ – Moderan Marketing

  1. Drago mi je da dajete znacaj @modernommarketingu.
    Sto se tice trikova kopirajtinga.. oni ne postoje jer kopirajting nije magija vec ozbiljan deo svakog biznis modela i generator dobrog sadrzaja. Bez obzira sto danas mnogi smatraju da je kopirajting lak i da moze svako jer eto postoje samo trikovi, (i pored toga sto i za trikove treba vremena da se nauce), posledica je erozija sadrzaja jer se ne pristupa strateski i posveceno.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s