Od DAO ka SEO 3.0 – Moderan Marketing

Digital Asset Optimization (DAO) podrazumeva da se ne optimizuju samo tekstovi na sajtovima već se pravi optimizovan splet teksta sa audio vizuelnim alatima kako bi se postigla maksimalna vidljivost.

To je značilo da se optimizuju videi i slike koje se postavljaju na raznim sajtovima.

Google Universal Search i Ask 3D su bili napravili korak u tom pravcu i prikazivali zbirne multimedijalne rezultate.

Treba napomenuti još jednom da je bitka među pretraživačima bespoštedna i da svi prate jedni druge u korak.

Savremeni SEO ili kako se označava kao SEO 3.0 osim optimizacije sadržaja nastoji da što preciznije da odgovore na postavljena pitanja.

Veliki izazov je i pretraživanje glasom. Tu se javljaju problemi jer se nastoji prilagoditi jeziku kojim se pretražuje a ta trka ide dotle da se nastoji prilagoditi akcentu i godištu onog koji pretražuju.

Dodatak je identifikovanje lokacije odakle se vrši pretraživanje i prikaz rezultate koji najbolje odgovaraju lokaciji sa koje se pretražuje.

Novi alat čine Virtuelni asistenti OS – Siri, Google Now, Alexa, Cortana.

Njih sve, proizvođači hardvera i OS forsiraju jer oni u mnogom olakšavaju život korisnicima.

Ove sve novosti vode do novog SEO – SEO 3.0

Pošto je Google ubedljivo najdominantni pretraživač na svetu, a kod nas i jedini, potrebno je ispratiti konstantne novost koje on uvodi.

Nakon Mobilegeddon, Google u okviru svoje strategije Mobile First, uvodi i Google Moble Interstitial Penalty kojim je defentivno zacementirao prvenstvo pretraživanja preko mobilnih uređaja.

Novina je takođe da dužina teksta ne igra više značajnu ulogu pri rangiranje, već se u skladu prilagođavanja mobilni uređajima i kraći tekstovi dobro rangiraju.

Ključno je da tekst daje adekvatne odgovore na tražene termine i pitanja.

U skladu sa svim tim novostima, treba se tom prilagoditi i zaboraviti kako su se sajtovi izrađivali i optimizovali u prošlosti čak i u sadašnjosti već gledati ka budućnosti i biti mobile.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s