7 kopirajting saveta kojima odmah možete podstaći konverziju – Moderan Marketing

Pisanje dobrog sadržaja je najjevtiniji i najbolji načina kako da zainteresujete potrošače i ‘uvučete’ u konverzaciju i na kraju izvršite njihovu konverziju od zainteresovanih do potrošača.

Pisanje dobrog sadržaja je izazov ali uvek se mora imati na umu da tekst mora da sadrži ‘udicu’ kojom privuče i zainteresuje.

1. Istaknite sadržaj slikama i videom.

Slike i video privlače pažnju. Istraživanja pokazuju da preko 90% korisnika kliknu na sadržaj koji je vizuelno interesantan.

2. Koristite priču.

Ispričajte neku priču. Ljudi vole to, da kroz formu priče prihvate neki sadržaj a Vi ubacite poruku koju želite da prenesete.

3. Mislite kratko i jasno.

Realno je pretpostaviti da većina Vaših čitalaca dolazi preko mobilnih uređaja. Stoga neka Vam sadržaj bude kratak, podeljen u paragrafe i pisan većim slovima.

Najbitnije je da daje odgovor na pitanje – A šta je tu za mene?

4. ‘Izbrusite’ Vaš naslov.

Naslov je nabitniji!

Niko neće čitati tekst ako ga naslov ne privuče.

Pri pisanju naslova treba se držati sledećih pravila:

– Koristite broj u prvim rečima naslova

– Neka naslovi budu kratki tako da bude vidljivi u pretrazi

– Koristite žive i jake reči u naslovu

– Naslov treba da podstakne hitnost

– Neka naslov istakne vrednost sadržaja

– Podstaknite zavist ili želju da se budu deo elite

5. Stvorite vezu sa čitaocima putem sadržaja koji je personalizovan

Pišite u drugom licu jednine. Nek se čitaoci osećaju kao da baš njima pišete.

Ništa više ne odgovara čitaocu nego da čita sadržaj koji je napisan kao da se baš njemu piše.

6. Ne tražite od čitaoca da suviše toga urade

Vaš cilj je da se izvrši konverzija. Zahtevajte samo korak da se napravi da bi se konverzija izvršila.

Ne bombardujte ih sa zahtevima jer će pobeći. Vreme im je dragoceno i sve treba da bude lako i brzo!

7. Iskoristite društvene mreže

Pišite onako kako društvene mreže traže. Zadovoljite njihove korisnike i načinite Vaš sadržaj interesantnim i načinite ga viralnim.

Zapamtite – Ceo sadržaj je bitan!

Pri kreiranju sadržaja vodite računa o svakom pojedinačnom detalju i tako će na kraju sadržaj biti jedna lepo upakovana celina koja postiže željene rezultate.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s