5 načina na koji veštačka inteligencija (AI) menja potrošačko iskustvo – Moderan Marketing

Veštačka inteligencija, AI skraćeno, je već promenila na koji način se poslovanje odvija.

Ona integriše podatke iz masovnih baza podataka i podstiče istraživanja, razvoj i marketing automatizaciju. Nezamenjiva je njena uloga i u proizvodnji proizvoda.

Ali AI menja i način na koji su kompanije u kontaktu sa potrošačima. To je dobra vest je ona suštinski menja korisničko iskustvo i to je bitno za kompanije u današnjoj hiper-konkurentskoj ekonomiji.

5 načina na koji AI menja potrošačko iskustvo:

1. Poboljšava rezultate pretraživanja. Ljudi shvataju da masa računara radi i donosi rezultate pretraživanja ali im nije jasno kako se taj proces tačno odvija.

Rezultati Google pretrage su pod uticajem RankBrain, machine learning AI sisteme. Putem ovog se korisnicima daje više mogućnosti pri pretraživanju. To je osnovni primer kako AI unapređuje korisničko iskustvo, ali je i kritično važno za optimizaciju za pretraživače i marketing proces – olakšava život milijardama ljudi koji pretražuju.

2. Rešavanje rutinskih potrošačkih problema. Tehnologija nije još došla do nivoa gde računar može zameniti čoveka, ali je sposobna da rešava rutinske, sitne probleme za koje nije potreba preterana stručnost i rešavanje nestandardnih problema.

Mnoge kompanije koriste tzv. chatbot za takve problema. Primer primene je preporuka restorana, usluga, poklona itd

3. Personalizovane preporuke. Pored toga što chatbot rešavaju rutinske probleme, AI izvlači podatke iz mase informacija kako bi dalo personalizovane podatke u kontaktu sa ljudima.

Pošto AI može da analizira velike baze podataka, ona može da da sugestije koje su na osnovu iskustva prilagođena korisnike.

4. Bolje korisničko iskustvo i interfejs. Upravo zbog procesa rada, AI prilagođava kontakt sa potrošačima i daje im mnogo olakšano korišćenje i daje što preciznije rezultate i rešenja.

5. Superioran uvid u potrošačke navike. Osim olakšanja za kupce, AI omogućava i detaljan uvid u potrošačke navike i preferencije. To omogućava da kreiraju targetirane ponude za potrošače na osnovu svih informacija sa kojima raspolažu.

Na horizontu je razvoj naprednih korisničkih rešenja koje će značajno povećati korisničko iskustvo.

Kad se iskombinuju AI, IoT i prepoznavanje prirodnog jezičkog procesa pretraživanja, dolazi se do superiornih korisničkih rešenja koja umnogome unapređuju korisničko iskustvo.

AI značajno raste i pored uvid u potrošačke navike, značajno menja i unapređuje poslovne procese.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s