9 koraka da pripremite pobedničku SEO strategiju – Moderan Marketing

Pri optimizaciji sajta za pretraživanje treba imati na umu da nema koristi od privlačenja ‘hladnog’ saobraćaja tj. saobraćaja ljudi koji naokolo pretražuju pa dođu do Vašeg sajta.
Cilj je privući samo one koje sadržaj Vašeg sajta zanima i baš to što se nalazi na sajtu traže.

Pripremni koraci pre pokretanja SEO strategije su sledeći:

1. Proverite da li je Vaš sajt funkcionalan

Ako je Vaš sajt mali, manuelno proverite sve delove i aspekte sajta – kontaktne forme, download itd
Ako je veći, pronađite alate koji će proveriti Responsive design, Error Page Checker, test brzine sajta, pokvarene linkove itd

2. Popravite web dizajn

Istraživanja pokazuje da 46% posetioca na osnovu dizajna sajta procenjuju kredibilitet kompanije.

Vaš sajt mora da se fokusira na:

– Laku, intuitivnu navigaciju.
– Jasan identitet, sklad boja i logo.
– Dobar kvalitet slika i grafike.
– Dobru strukturu sajta.
– Dobar sklad između teksta i boja.

3. Popravite mobilnu verziju sajta

Prilagođenost mobilnom nije izbor već obaveza.

Saveti za mobilni sajt:
– Skratite proceduru prijavljivanja.
– Stavite CTA na svakoj strani.
– Dozvolite nastavak proces prijavljivanja i sa drugog uređaja.
– Prikažite samo najbitniji sadržaj.

4. Spremite sadržaj

Sadržaj treba da predstavi ko ste i čime se bavite, Vaše kontakte podatke, naglasi Vaše prednosti, detaljan opis Vaših proizvoda, pohvale, posebne stranice za posebne proizvode.

5. Znajte Vaše kompetitivne prednosti

Svoje prednosti iznesite u formi: naslov, podnaslov i koristi koje nudite.

6. Unapredite kvalitet Vaših slika kompanije i slika Vaših proizvoda

Vizuelne element je možda i ključan. Zato posvetite posebnu pažnju unapređenju tog segmenta.

7. Fokusirajte se na konverzaciju

Sadržaj Vašeg sajta mora da nagna posetioce na akciju
Dodajte što više CTA dugmadi, primenite A/B testiranje, i sve druge metode koje podstiču konverzaciju.

8. Počnite blogovati

Bloging je odlično oruđe za izgradnj kredibilteta i stvara vitalnu konekciju sa posetiocima putem njihovih komentara i time se dolazi do saznanja o njihovim stavovima i preferencijama.

9. Izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama

Signali sa društvenih mreža dopiru do pretraživača i izgrađuju SEO poziciju.
Ne treba da budete prisutni na svim društvenim mrežama, već samo na onima na kojima su i Vaši korisnici.

SEO nije jevtina aktivnost i pre upuštanja u ovaj proces morate da spremite svoj sajt u pogledu funkcionalnosti, slika, vizuelnog identiteta, dizajna, sadržaja, nastupa na društvenim mrežama i da bude optimizovan za konverziju.

Primenite ovih 9 koraka i uspeh neće izostati.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s