Sa konstantnim razvojem tehnologije, i marketing se razvija.
U nekim aspektima značajno olakšava korišćenje modernih tehnologija. Dok u nekima komplikuje.
Ali bez obzira na sve, neke stvari uvek ostaj iste, fundamentalne:
1. Znajte ko je Vaša publika.
Veoma je važno da skrojite tako Vašu poruku da se uklapa sa onim šta Vaš auditorijum misli i želi.
Ako Vaša poruka daje rešenje problema koji ih brine, onda je gro problema rešeno. Ako to nije tako, to je kao da se derete gluvima.
2. Imajte ažuriran sajt.
Mnogi biznisi izrade sajt i onda zaborave na njega. Smatraju to nepotrebnom aktivnošću, komplikacijom.
Ali istraživanja pokazuju da preko 90% potencijalnih korisnika, prvi utisak o Vašem biznisu stiče putem Vašeg sajta.
Znači ako je on zastareo, izgubili ste ih u startu.
3. Pobrinit se da Vaš sajt može da bude nađen.
Optimizacija za pretraživače (SEO) je veoma bitna aktivnost. Milsite lokalno, vodite računa da Vam Title i Meta tags budu ažurni, pridobijte linkove ka svom sajtu.
Nek Vaš marketing bude Vaša snaga a ne slabost.
Ne čekajte da Vam prihodi opadnu već konstant ulažite u marketing i budite u skladu sa vremenom.