6 koraka do sadržajne medijske pokrivnosti – Moderan Marketing

Klijenti žele da ostvare medijsko prisustvo u određenim medijima.

To nije lako ostvariti. Potrebno je dosta promišljanja koje prati uporan i pametan rad na ostvarenju cilja. Ali postoje radnje tj. proces putem kog se to ostvaruje.

Koraci kako da ostvarite to su:

1. Imajte plan

Uskladite Vašu strategiju sa ciljevima koje postavite. Ne trošite energiju na sve strane, koncentrišite se.

2. Držite se 3 ključne teme

Izaberite ključne teme za Vašu publiku i usmerite sve svoje napore na te 3 teme.

3. Odaberite svoj tržišni segment

Ovo je u skladu sa koncentracijom napora. Odaberite koji tržišni segment je najprofitabilniji za Vas.

4. Gradite odnose

Pravi PR stručnjak održava tesne odnose sa novinarima koji obrađuju teme koje želite da plasirate.

5. Pratite rezultate

Pratite porast u poseti sajta, telefonskim pozivima itd Postoji masa indikatora porasta interesovanja.

6. Ne zaboravite društvene mreže

Društvene mreže su sadašnjost. Budite prisutni na njima i pažljivo odaberite gde ćete biti prisutni.

Postizanje medijske pokrivenosti je kao trčanje maratona. Dugotrajni proces koji zahteva strpljenje i upornost.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s