Klijenti žele da ostvare medijsko prisustvo u određenim medijima.
To nije lako ostvariti. Potrebno je dosta promišljanja koje prati uporan i pametan rad na ostvarenju cilja. Ali postoje radnje tj. proces putem kog se to ostvaruje.
Koraci kako da ostvarite to su:
1. Imajte plan
Uskladite Vašu strategiju sa ciljevima koje postavite. Ne trošite energiju na sve strane, koncentrišite se.
2. Držite se 3 ključne teme
Izaberite ključne teme za Vašu publiku i usmerite sve svoje napore na te 3 teme.
3. Odaberite svoj tržišni segment
Ovo je u skladu sa koncentracijom napora. Odaberite koji tržišni segment je najprofitabilniji za Vas.
4. Gradite odnose
Pravi PR stručnjak održava tesne odnose sa novinarima koji obrađuju teme koje želite da plasirate.
5. Pratite rezultate
Pratite porast u poseti sajta, telefonskim pozivima itd Postoji masa indikatora porasta interesovanja.
6. Ne zaboravite društvene mreže
Društvene mreže su sadašnjost. Budite prisutni na njima i pažljivo odaberite gde ćete biti prisutni.
Postizanje medijske pokrivenosti je kao trčanje maratona. Dugotrajni proces koji zahteva strpljenje i upornost.