Ukoliko želite da opstanete na tržištu, neke marketing odluke morate doneti SADA !
Odluke su:
1. Proizvodite kvalitetan sadržaj. Loš sadržaj je groblje za Vaš sajt. Treba da proizvodite kvalitetan sadržaj koji će privlačiti pažnju. Ovo je značajno zbog konstant promene Google algoritma i rasta primene blokera promotivnih poruka.
2. Koristite mobile responsive dizajn. Mobile nije budućnost već sadašnjost. Rast broj korisnika koji pristupaju putem mobilnih uređaja. Tako prilagodite sadržaj novoj tehnologiji.
3. Budite tamo gde Vam je publika. Postoji mnogo kanala za distribuciju sadržaja i lako je izgubiti fokus. Odaberite samo ona na kojima imate dobre rezultate.
4. Prenamenite sadržaj. Podelite sadržaj i delite razne delove na ranim platformama.
5. Prestanite koristiti marketinški žargon. Govorite, pišite jasnim, razumljivim jezikom. Nikoga nećete impresionirati komplikovanim rečima koje ništa ne znače.
6. Razvijte Vašu strategiju. Nakon duboke analize trenutne situacije osmislite strategiju daljeg nastupa na tržištu.
7. Kombinujte tipove i oblike sadržaja. Različiti tipovi posetioca žele razne stvari. Priuštite im to!
8. Merite Vaše napore. Pratite statistiku i sagledajte kako se Vaš sadržaj ponaša. Ono šta ne možeš meriti, ne možeš time ni upravljati!
Marketing sadržajem je kompleksna aktivnost, ali daje rezultate!