4 koraka za kreiranje viralnog sadržaja – Moderan Marketing

Glavno pitanje je – da li postoji formula za viralni sadržaj?

Danas postoji mnogo eksperata, i dok jedni tvrde da postoji, drugi tvrde da ne postoji.

Najveći problem je da je viralni sadržaj subjektivan. Ne postoji racionalno objašnjenje zašto neki tekst, video, audio fajl itd korisnici naširoko dele a nešto ostane u mraku, usamljeno. Čest se ljudi zapitaju zašto ovo niko ne deli kad mi smatramo da je super?

Da li će nešto postati viralno ili ne, dominantno zavisi od Vas. Ako postavite jasne smernice i pokazatelje uspešnosti, Vaš sadržaj može postati viralan.

Merite pa optimizujte Vaš sadržaj kako bi postao viralan.

Smernice kako učiniti sadržaj viralnim su:

1. Zarobite ih naslovom. Napisali ste odličan članak ali kakva vajda od toga ako niko ne pročita. Od starta zainteresujte čitalaoce sa zanimljivim i intrigantnim naslovom i uvedite u dalje čitanje članka.

2. Znajte Vašu publiku. Dobro znajte ko je Vaša publika, šta ih interesuje, zanima, oduševljava itd

Samo će srećna i oduševljena publika da deli dalje Vaš sadržaj.

3. Postavite jasne granice uspešnosti. Bez postavke jasnih indikatora uspešnosti, nećete znati šta da merite. Bez te informacije nećete moći dalje.

Vaš uspeh zavisi od toga.

4. Postanite ‘debelokožac’. Svaka uspešne promotivna aktivnost je izložena mnogim očima i stanovištima. Očekujte neosnovane i bezrazložne kritike. Na to se naviknite.

Samo NAPRED sa verom u sebe.

Viralnost je samo subjektivna kategorija. Umesto jurnjave za nekom buzzword, samo budite konzistentni u svojim naporima i uspeh će uslediti.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s