– Alphabet VC fond je podržao irski start-up Genomics Medicine Ireland koji se bavi genetskim istraživanjima.
– WPP, advertajzing ageencija, će ove godine potrošiti 5 milijardi dolara u odnosu 4 milijarde prošle godine. CEO Martin Sorel je zadovoljniji saradnjom sa Google nego sa FB.
– Google je razbesneo Microsoft tako što je otkrio bug, pre nego što su oni imali vremena da isprave bug. I dali su rok od 10 dana umesto uobičajenih 60.
– Novootkriveni ukradeni mejlovi pokazuju vezu između Google-ovog Erika Šmita i visokopozicioniranih članova tima Hilari Klinton.
– Elitna grupa od 5 Facebook direktora odlučuje koji sadržaj će biti cenzurisan.
– FB dozvoljava oglašivačima da isključe korisnike na osnovu rase.
– FB je lansirao najozbiljniji napad na Snapchat.
– FB je otkrio plan da konkuriše u trci na tržištu u vrednosti od 500 milijardi vrednoj tehnološkoj opremi
– Vrednost FB akcija je opala za 8% nakon saopštavanja rezultata da prihodi kompanije ne rast željenom brzinom.
Apple
– Apple testira novu drugačiju tehnologiju ekrana za MacBookPro koja se naziva Oled.
– Apple želi da sud ubrza odluku o dana centru u Irskoj, pošto ima spor sa 3 individue.
– Prošle jeseni 50 najvećih zvezdi Vine je pokušalo da spase kompaniju ali bili su ignorisani.
– Bustle, sajt okrenu ženama, će utrostručiti prihod ove godine na 30 miliona dolara.
– BMW će 2021. lansirati svoj električni SUV.
– Airbnb pregovara sa NY da bi rešio probleme sa Gradom. Problema ima i sa San Franciskom.
– Instagram razavija kupovinu direktno preko aplikacija.
– Nintendo u potaji ubija proizvodnju svojih konzola.
– YouTube je rešio sedmogodišnji spor oko muzičkih videa u Nemačkoj. Postignut je spor oko licenciranja.
– Rivalske kompanije Criteo i SteelHouse su se dogovorila da povuku tužbu i kontratužbu koje su usledile nakon što su kompanije koristile veštačke metode za dizanjke cene klikova.
– Uber je redizajnirao svoju aplikaciju.
– Netflix radi na tome da korisnici mogu da skinu serije i filmove i gledaju kasnije, iako nemaju Internet.
– Twitter je postavio bilborde u kojima naglašava da je vezan za najvažnije društvene probleme. Bilbordi su puni logoa i hashtaga
– Elon Musk je predstavio Tesla solarrnii krov i Tesla Energy proizvode.