Slanje emailova Vam deluje lako? U početku mislite, sedim za svojim stolom, pišem i pritisnem dugme Pošalji. A onda vidite da nema povratnih informacija.
Da bi izbegli taj scenario, treba da radite sledeće:
1. Razmislite prvo
Pre slanja emailova razmislite i istražite kome ih šaljete, koje su njihove potrošačke navike, preferencije, strahovi itd
Što bolje upoznate persone kojima šaljete emailove, može se očekivati drastično bolji rezultat cele kampanje.
2. Koristi, a ne funkcije
Niko ne želi da otvori email i čita tekst koji liče na saopštenje za javnost Vaše kompanije.
Umesto da u Vašem emailu govorite o funkcijama Vašeg proizvoda, naglasite koristi koje on donosi, pruža.
Ako precizno pogodite šta brine Vaše prospekte, bolje ćete znati o čemu da pišete u email.
Ako s fokusirate na prednost i vrednosti koje Vaš proizvod donosi, imaćete maltene zagarantovan uspeh.
3. Call-to-action (CTA)
Ako na kraju email stavite Vaš poziv na akciju, veća je verovatnoća da će prospekti to i uraditi.
U većini slučajeva sam zahtev na akciju, proizvodi željenu akciju.
U ovom brzom vremenu, sa kratkom ograničenom pažnjom, ove 3 stvari će drastično povećati učinak Vaše email kampanje.
Najvažnija stvar pre slanja reklamnih imejlov je upravo ta prva tačka koju si naglasio:
PRVO RAZMISLI
Ali razlog je drugačiji od onog koji si ti naveo. Naime, mizeran broj poslatih reklamnih imejlova imaju pozitivan efekat. Da bi se postigao primetan efekat mora se poslati ogroman broj imejlova. To rade samo spameri i takvi imejlovi uglavnom razbesne primaoce.
Ne treba koristiti imejl za reklamiranje osim ako se salje nekome ko je to izricito zatrazio.
Ostavite imejl za komunikaciju a za reklamianje koristite kanale koji su pogodniji.