AI je najnovije tehnološko dostignuće koje obeležava marketing u poslednje vreme.
Ona predstavlja otklon od Big Data i približava se simuliranju ljudskog mišljenja koje će kao krajnji rezultat imati oglašavanje koje donosi najpreciznije moguće rezultate.
Oglašivači moraju da planiraju svoj ulazak u veštačku inteligenciju.
Prvi zadatak je – biti brend kojem ljudi veruju.
U periodu digitalne sofistikacije, vredni podaci su gorivo za konstantni rast. To pred marketare stavlja zadatak da budu pouzdani brend ambasadori i njihovi savetnci.
Ovo će podstaći pojedince da voljno dele svoje podatke i time će omogućiti oglašivačima da optimizuju korisničko iskustvo.
Pobednički brend je onaj kome korisnici veruju.
Budućnost pripada lingvistima AI.
Učenje jezik AI je sledeći korak. Investiranje u tehnologiju i ljudske resurse je prvi korak u savladavanju AI.
Stare granice i navike moraju biti uništene kako bi brendovi u potpunosti doživeli koristi od AI transformacije.
Moraju načiniti transformaciju od donošenja odluka na bazi intuicije i iskustva ka analizi podataka i modelu donošenja odluka na osnovu činjenica.
Treći korak je ubrizgavanje kreativnosti u proces AI implementacije.
U okruženju u kom sve vrvi od nedefinisanih pravila, marketari moraju da otkriju nepoznata inovativna rešenja i da iznađu kreativna rešenja koja donose pouzdane rezultate.
Razvoj ekonomije deljenja će imati uticaj na marketing operacije. Inkramentalno napredovanje u cloud computing u tehnološkom sektoru će imati direktan uticaj na marketing.
AI se približava tome kako ljudi misle i budućnost marketinga je u fokusiranju na podatke.
Konvergencija odlučivanja na osnovu podataka, cloud computing i AI predstavlja budućnost marketinga.
Kampanje koje integrišu sve te oblasti su budućnost marketinga.