Objedinjena komunikacija

Sa akceleracijom servisa na internetu, javlja se pitanje – koji servis koristiti da se targetira prava ciljna grupa?

Dok jedni preferiraju Facebook, drugi preferiraju Twitter. Većina praktikuje kombinaciju servisa – pored osnovnog koristi i dodatni ili par njih(YouTube, Snapchat, Instagram, Periscope itd)

To dovodi do potrebe za objedinjenom komunikacijom putem više kanala istovremeno.

Na tragu ove pojave sam bio još 2009. kada sam osmislio koncept Marketing Loop – kako obuhvatiti što više korisnika i transferisati u željeni funnel.

Koncept je sa razvojem interneta zastareo, ali je potreba ostala ista.

U jednoj od poslednjih epizoda Youprenuer podkasta, Kris Daker priča gostu kako je počeo da koristi Periscope i da ga počelo pratiti par hiljada ljudi. Gost mu na to kaže – to nije tvoja uobičajena publika!

Znači treba isprobati sa primenom svih servisa, kako bi se izvršio sveokupni obuhvat i doseglo do rubova potencijalne publike.

Razvoj interneta, nameće obavezu praćenja savremenih pojava i modernih tendencija, jer sa ponašanjem iz prošlosti se ne mogu postići zadovoljavajući rezultati u sadašnjosti.

A takav pristup garantuje izgledno uspešnu budućnost.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s