Kako napisati naslov koji ima odličnu konverziju

Mnogi misle da pisanje promotivno – prodajnog materijala zahteva dozu umetničke sposobnosti, ali to zapravo nije tako.

Ljudi koji se decenijama bave tim poslom precizno su definisali neophodne korake za pisanje takvog materijala. A naročito su razvili tehniku za pisanje naslova jer naslov je najvažniji. Naslov je prvi korak koji vodi dalje.

Jedna od najboljih tehnika je 4U (Unique, Useful, Ultra – specific, Urgent)

Naslov treba da poseduje 4 elementa:

da bude  JEDINSTVEN

da bude PRECIZAN

da bude KORISTAN

da podstiče HITNOST

Ima i druga: Broj + Pridev + Glagol + Objekat + Hitnost.

Da prikažem na primeru:

Na primer prodajete sredstvo XYZ koje služi za poliranje kola.

Polazna osnova: 1. Kako sa XYZ ispolirati kola.

2. korak: Ubacuje se pridev – Kako sa XYZ odlično ispolirati kola.

3. korak: Da bi postigli preciznost, ubacujemo broj – 3 načina kako sa XYZ odlično ispolirati kola.

4. korak: Ubacujemo vremensko ograničenje kako bi podstakli brzinu, hitnost. – 3 načina kako sa XYZ odlično ispolirati kola za 10 minuta.

I naslov je gotov: 3 načina kako sa XYZ odlično ispolirati kola za 10 minuta.

Proces je gotov. Od bezličnog, došli smo do naslova koji vrši konverziju.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s