Zanemarite SEO, OC/DC itd Naslov i Sadržaj su najbitniji!

Neki dan sam pročitao članak SEO is Dead: Long Live OC/DC, pa slušao epizodu Lede podcasta.

U ova 2 izvora je iznesena tvrdnja da treba zanemariti sve SEO tehnike i da pažnju treba obratiti na Naslov i Sadržaj.

Naravno članak treba da poseduje osnovne SEO element, da bude mobile – responsive itd ali ta 2 elementa su najvažnija.

Naslov treba da poseduje 4 elementa:

– da bude JEDINSTVEN

– da bude PRECIZAN

– da bude KORISTAN

– da podstiče HITNOST

To je formula 4U (Unique, Useful, Ultra – specific, Urgent).

Naravno, Naslov treba da bude ‘prvi zalogaj’ da navede na čitanje članka i celog napisanog sadržaja, ali to je prvi korak odakle sve kreće.

Sadržaj članak je bitan jer utiče na vidljivost i čitanost članka.

Tu nastupaju tzv. ‘filteri’ tj. ljudi koji svojim prijateljima, pratiocima preporučuju taj članak jer su zadovoljni sa onim šta u njemu piše.

Ako je poznata činjenica da 67 posto saobraćaja dolazi iz nepoznatih izvora – chat, IM itd ističe se značaj ‘filtera’.

U novije vreme i dominacije FB povećava se značaj i Dark Post o čemu izvanredno piše Martina Anđelković u svom postu Come to the dark side, we have cookies (Priča o dark postovima).

Sve u svemu, smanjuje se značaj raznih SEO tehnika, već raste značaj kvaliteta onoga šta je napisano!

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s