Suptilno ubeđivanje

Koliko puta ste upoznali ljude koji samo pričaju o svom poslu, a još ako prodaju nešto odmah pokušavaju da Vam ‘uvale’ to nešto?

Ako ih odmah odbijete – ne, ne, tu nije kraj. Pratiće Vas naokolo i ubeđivati Vas da baš Vama treba to, da ste Vi pravi čovek za to itd

To je kao da ste pozvani na žurku na kojoj će biti prisutno dosta potencijalnih klijenata, i odmah počnete da ‘davite’ i gnjavite ljude.. I onda se čudite što posle određenog vremena ostanete usamljeni, sa strane…

Čovek da bi prodao nešto treba da shvati gde se nalazi i na koji način da proda. Niste Vi pozvani na poslovni sastanak već na skup gde svi žele da ugodno provedu vreme i daju oduška

Treba da budete prijatan, zabavan sagovornik sa kojim ljudi žele da provedu vreme. Kad tad će se tokom vremena javiti pitanje – a čime se Vi bavite? Ili ćete posle određenog broja dana, moći da kontaktirate sagovornika, i pošto ste mu u dobrom sećanju da iznesete svoju ponudu…

Neke stvari se večne! Ako se već tehnologija konstantno menja i unapređuje, pa prikaz promotivnih poruka ciljanoj publici postaje sve sofisticiraniji, društveni odnosi su oduvek isti, ili moraju da prođu vekovi da se neki detalji promene.

Prodavac mora da shvati vreme i mesto u kom se nalazi, i ponaša u skladu sa tim.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s