Svako pleme koje ima svoje pleme

U poslednjih par godina. u domenu izgradnje brenda, je popularan koncept ‘plemena’.

Par marketinških gurua, propagiraju koncept da brenda treba da nastoji da izgradi bazu vernih kupaca, klijenata, simpatizera itd i da tim putem osnaži svoju poziciju na tržištu kroz snažnu vezu sa brendom.

Glavno pitanje je – Kako izgraditi pleme?

Prvi i najvažniji korak je PAŽNJA.

Nastoji se izazvati što veća primećenost brenda, privući pažnja, probuditi interesovanje.

Sa analizom društvenih mreža i servisa – Facebook, Twitter, Google+, Pinterest… dolazi se do zaključka da postoje korisnici koji su mikro-lider i imaju masu prijatelja, followera itd

Sa targetiranjem tih ljudi dolazi do eksponencijalnog proboja u promociji.

Kad brend targetira određenu kohortu ljudi, koji su u realnom svetu ‘ugledni’ po nekim parametrima koji su značajni određenim ljudima. (primer – neka devojka koja je popularna u nekom društvu i trendseterka, neki klinac sportista itd), dolazi do eksponencijalne promocije jer – oni imaju npr. 300,500 frendova, njihovi frendovi 200 i tako dalje.

Primer: Targetiranje 100 takvih, sa 300 frendova, dolazi do promocije za 30 000+ ljudi

Alati kao što je Graph Search na Facebook, olakšavaju ceo proces, jer sa pretraživanjem po raznim upitima, tipa – šta vole korisnici kojima se sviđa XYZ, dolazi se do podataka o tome šta interesuje Vaša followere,fanove, šta vole kod konkurencije, geografska lokacija, starosna dob itd

I proces može da započne…E-mail marketing, FB Like Box itd

Samo preostaje da se pametno odrede parametri targetiranja!

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišete koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavi se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišete koristeći svoj Facebook nalog. Odjavi se /  Promeni )

Povezivanje sa %s