Nivoi optimizacije za pretraživaće (SEO nivoi)

User – friendly nivo – sajt, portal treba praviti po meri korisnika, da interfejs i korišćenje budu prilagođeni potrebama korisnika, i načinu na koji bi oni koristili sajt.

Pretraživači nastoje da odrede koji su sajtovi po meri korisnika, i takve da više i bolje vrednuju.

Tehnički nivo – nakon što se odredi struktura sajta, treba optimizovati sajt sa tehničke strane – odrediti domen, osmisliti i ugraditi adekvatan naslov, metatagove, header – e, indexirati u glave pretraživače (Google, Yahoo, Live.com tj. Microsoft…)

Kreativni nivo – nakon tehničke optimizacije sajta, treba isti što bolje popularisati i omogućiti da što više linkova vodi ka njemu. Ovo je dosta jednolično i ‘troši’ vreme.

Ima i drugi deo ove faze, kada se nastoje naći načini da se podigne rejting sajta i u tu svrhu se koriste razne tehnike.

U današnje vreme, optimizacija je više kreativni, marketinški i PR posao, a ne tehnički, jer tehnički deo obuhvata 10 ili manje procenata, a sve ostalo je kreativnost.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s