Najbolji izvor novosti i tendencija na Internetu

Postoji dosta sajtova koji se bave novostima na  Internetu i u IT svetu, a zasigurno jedan od najboljih je TechCrunch.

Analiza novosti i informacija na TechCrunch – u pokazuje sledeće:

  1. Svaki dan se bar dva teksta bave Twitter – om, Facebook – om i iPhone – om, i naravno Google – om. Čime se može utvrditi da su to ‘vruće’ teme i da će skora budućnost Interneta biti obeležena njima
  2. Facebook polako počinje da gubi trku sa drugim sajtovima, u poslovnom smislu, jer je prerastao u ozbiljnu kompaniju i sada mora da vodi računa o pravilnom poslovanju i menadžment timu, a u poslednje vreme nekoliko ih je vodećih menadžera napustilo. Stoga je, po analitičarima, sve izglednija akvizicija od strane Google – a.
  3. iPhone dobija sve više aplikacija koje su bile dostupne samo na kompjuteru, i svi nastoje da prilagode svoje usluge i aplikacija iPhone – u , čime se može zaključiti da se veoma brzo ide ka mobilnom Internetu u većem kapacitetu.
  4. Twitter je najčešće spominjana reč u svim tekstovima i na svim sajtovima koji se bave Internetom i IT industrijom. Neki analitičari smatraju da počinje  sve više da liči na MySpace. Mada, postoje i glasine da je akvizicija od strane Google –  u završnoj fazi.
  5. MySpace, što je već verovatno, razvija svoj webmail.
  6. Da bi što bolje pratio nove start  – up kompanije, koje će im doneti konkurentsku prednost, Google je lansirao Google Ventures.

Prilikom prezentacije novosti na Gmail – u , osnivači Google – a , Sergej Brin i Lari Pejdž, su rekli da dve stvari obeležavaju, odlikuju Internet – jedna je pretraživanje Interneta, a druga je slanje poruka putem istom tj. email.

Zato su to polja na koja se koncentrišu.

Iz svega ovoga se može zaključiti da portali postaju sve sličniji i da skoro svaki ima sve aplikacije, kao i drugi. Bitka se vodi na svim poljima.

Postavlja se pitanje – Šta ih onda razlikuje?

Razlikuje ih brend!

Peter Drucker je napisao da je sve u inovacijama i marketingu, i Intenret je to dokazao.

 Sadržaj, konstantne inovacije i marketing su putevi uspeha u modernom svetu poslovanja (a i bilo čemu).

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s