Isplativost Web 2.0

Isplativost aplikacija Web 2.0 je i dalje u pitanju!

Po nekim statistikama samo su 3, 4 društvene mreže profitabilne.

Preciznije, mogu da žive od reklama i da svoje poslovanje zasnivaju na advetising – generated business model – u.

Postoje servisi, aplikacije koje su veoma popularne, ali još nisu pronašle načine kako da ‘naplate’ tu svoju popularnost. Najbolji primeri su za to Twitter i Digg.

Twitter je maltene sinonim za uspešnost novih aplikacija na Internetu, i na stotine članaka je napisano o njegovoj primeni kako u društvenom životu, tako i poslovnom smislu.

Neki dan se pojavila vest da je Twitter odbio ponudu Facebook – a za kupovinu jer se nisu saglasili oko vrednosti akcija Facebook – a, pošto su dobili ponudu u akcijama.

Digg, takođe ima problema sa generisanjem prihoda. Počeli su da naplaćuju reklame u RSS feedovima, ali i dalje glavni izvor kapitala potiče od investicionih fondova, koji očekuju da ću u budućnosti zaraditi na prodaji akcija

Čak pomišljaju i da Digg izvrši neke akvizicije, i da tokom vremena smisle načine za generisanje prihoda….

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s