Šta je konkurencija u moderno vreme?

Globalizacija i moderne tehnologije su izmenile shvatanje pojma konkurencije.Više je u upotrebi termin kolaboracija.

Internet biznis je najpogodnije mesto za objašnjenje modernog pojma konkurencije i konkurentskog ponašanja.

Dok su u nekim domenima ljuti rivali, u nekima sarađuju, i isprepletani su njihovo interesi.

Blue Ocean koncept govori da se treba upravo naći tržište, usluga itd koja nema konkurenciju i time izbeći ‘krvava’ tržišna utakmica, koja uništava sve.

Sa druge strane, svedoci smo da konkurenti u jednom aspektu poslovanja sarađuju, a nekim drugima su i dalje žestoki konkurenti.

Primeri su saradnje Google i AOL, Google sa Yahoo itd

Često su ti ‘dilovi’ nejasni, ali to je deo velike igre, svi sa svima i svi protiv svih.

Ali, sve ovo ne treba da bude čudno, ako je svet međunarodne politike često nejasan i isprepletan interesima, antagonizmima i savezništvima, i može da se definiše kao jednopolaran sa tendencijom da postane multipolaran, u istom smeru se i veliki biznis kreće.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s