Digital Asset Optimization (DAO)=SEO 2.0

Sa razvojem Internet tehnologije i alata, sve više se koristi izraz Digital Asset Optimization (DAO) koji se uzima kao sinonim za SEO 2.0.

DAO podrazumeva da se ne optimizuju samo sajtovi, preciznije tekstovi na sajtovima, već da se napravi optimizovan splet svih tekstualnih i audio-vizualnih alata, kako bi se postigla maximalna vidljivost.

To znači, da se u obzir pri optimizovanju moraju uključiti i video klipovi na YouTube i ostalim video sharing sajtovima, potom slike na Flickr i PhotoBucket, audio klipovi koji se postavljaju na specijalizovane sajtove…

Google Universal search i Ask 3D su napravili korake u tom pravcu, da pri pretraživanju, prikazuju zbirne multimedijalne rezultate.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s