Snaga brenda

Često se prave projekcije i kalkulacije, koliko neki brend vredi, u smislu, kad bi neka firma izgubila/prodala sve osim određenog brenda, koliko bi sredstava mogla da dobije za taj brend itd

Snaga brenda se, najizraženije, ogleda na terenu npr. ako neki prodavac na terenu iz neke firme dođe, i pokuša da predstavi svoju ponudu, veoma će mu biti teško da ga uopšte saslušaju, dok ako neko dođe iz Coca-Cole, primiće ga sa uvažavanjem.

Ajde da ne idemo tako visoko, možemo uzeti i lokalni primer, ako dođe neki prodavac Centroproizvoda i neke firme XYZ.

Što jači brend, to lakši prodajni proces, i veća prodaja.

To je u skladu sa onim što sam već izneo, da se efekti marketinga vide u prodaji.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s