SEO, marketing i PR

Neki su mišljenja da je SEO isključivo rezervisan za IT tipove. jeste da u startu treba imati neka tehnička znanja da bi se postavile osnove SEO, ali to je samo 10%, ostalo je posao marketinga, a možda više PR-a.

Pretraživači dominanto vrednuju reči i izraze, rečima se sigurno ne bave IT tipovi.

Proizilazi da je ostalih 90% SEO, posao ljudi zaduženih za komunikaciju i širenje ideja.

Iz toga sledi, da se u kominikacionom mixu ne smeju više treirati samo marketing i odnosi sa javnošću, već se obavezno mora, ravopravno, uzeti i SEO pri planiranju i sprovođenju kominikacione strategije.

Može se izvesti paralela, da kao što advertajzing čini vidljivim marketing mix, tako SEO čini vidljivim PR, ali i marketing.

Zapravo, SEO čini kompletnu komunikacionu strategiju vidljivom, jer predstavlja nadgradnju.

Moram napomenuti, kao što je pogrešno davati primat samo marketingu, ili samo PR-u, tako je isto pogrešno davati značaj samo SEO.

Sva se 3 elementa moraju uvezati, uvrežiti u komunikacionu startegiju, kako bi se postigo puni efekat.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s