Šta je zapravo brending?

Brending je zapravo razlog zašto će neko korisititi neki proizvod, uslugu ili ići negde itd

Brend nije ono što se propagira, već ono što korisici prepoznaju kao vrednost, ono što predstavlja neki atribut.

Brend je kad se zna odgovor na pitanje – Zašto je neka kompanije ili proizvod usluga pogodna?

Uzmimo primer avio low-cost kompanija.

Prvobitno je diferencijacija bila na low-cost i mainstream aviokompanije, jer upravo su niski troškovi prevoza razlikovali Ryan Air od standardnih kompanija.

Kako su se pojavljivale low-cost kompanije, svaka od njih je davala naglasak na nečemu što je razlikuje od drugih, pa tako Ryan Air naglašava svoju veličinu, ili najveći broj linija.

Što je kompanije veća, ima više atributa koje odlikuju njen brend.

Pa se može se reći da njen brend ima više komponenti, i tako čujemo termine – svetski poznata marka, multinacionalna kompnaij itd mada ima i primera i poput lokalna kompanija, ako se želi time istaći prijemčljivost i privući određeni tržišni segment

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s