Po čemu se meri uspeh promotivne kampanje?

Da li se uspeh meri po količini prikazanih promotivnih spotova? Po lepoti manekenki i/ili manekena u promotivnim materijalima? Po simpatičnosi i humoru reklame?

Sve to je nebitno ako promotivna kampanja ne dovede do rasta prodaje, i profita.

Zašto bi neko ulagao par desetina hiljada evra u promotivnu kampanju, ako mu je posle nje, prodaja ostala na istom nivou.

Bolje je onda da je ta sredstva uložio u nova kola, opremanje stambenog prostora, putovanja na egozične destinacije…

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s