FORMA & SUŠTINA

Bavljenje formom, bez bavljenje suštinom, i obratno, samo isticanje suštine bez obraćanje pažnje na formu, je demagogija, takođe može biti i opasno.

Ovo se pre svega odnosi na tržišne komunikacije, jer se advertajzing predstavllja i shvata kao marketing, PR kao sredstvo manipulacije odvojeno od ostalih oblika komunikacije, SEO (Search Engine Optimisation) kao isključivo IT veština isključena iz komunikacionog mixa, prodaja kao delatnost koja nije usko povezana sa marketingom itd

Upravo zbog, gore navedenih stvari,ovaj blog ima za cilj da bude mesto na kome će se iznostiti kritiči pogledi na sve oblike komunikacije, iznositi nove ideje,

a sve sa ciljem da se postigne ravnoteža između Forme i Suštine.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s