Da li je krivo ogledalo?

Često, prospekti(potencijalni klijenti), kažu da nisu zainteresovani za promovisanje na nekim medijima, jer su se oglašavali ‘negde’ i nema nikakve koristi.

Kad se sagleda ceo promotivni proces koji obuhvata:

oglašivača koji šalje poruku

medij koji istu prenosi i

primaoce poruka

Treba realno da se sagleda šta u tom procesu ne valja.

Ne može se za neuspešnost neke kampanje samo tražiti krivica u mediju, pre svega krivica je u onom ko se promoviše.

Medij samo prenosi poruku.

Poruka može biti loša, usmerena na loš tržišni segment itd

Greška medija je ako nastupa sa tezom da targetira određeni tržišni segment, a realnost je drugačija.

Može se zaključiti, da prvo treba prospekti da se posvete internim znanjima, i da izbegavaju da traže uzroke neuspeha u drugima.

Nije krivo ogledalo što pokazuje ružnu sliku, već objekt koji se prikazuje u ogledalu.

Ogledalo može biti manje ili više iskrivljeno, ali u suštini samo odslikava.

Ostavite odgovor

Molimo vas da se prijavite koristeći jedan od sledećih načina da biste objavili svoj komentar:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se / Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se / Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se / Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se / Promeni )

Povezivanje sa %s